Tietoa meistä

Kun yksi ovi sulkeutuu, avautuu tilalle toinen ...

TULE MUKAAN - VEROHALLINNON ELÄKELÄISET RY kutsuu Sinua mukavaan ja rentoon porukkaan. Yhdistyksessä on jo 237 jäsentä.

Yhdistys on perustettu vuonna 2013 ja sen tarkoituksena on toimia yhdyssiteenä kaikkien Verohallinnon palveluksesta eläkkeelle siirtyneiden henkilöiden kesken ikään, sukupuoleen tai virka-asemaan katsomatta koko maan alueella. Yhteyksiä ylläpidetään myös Verohallintoon.

Valtakunnallisen toiminnan käynnistämiseksi yhdistyksen tavoite on perustaa alueellisia rekisteröimättömiä paikallisyhdistyksiä (alajaostoja). Tampereen seudulla on jo 35 jäsentä.

Järjestämme

yhteisiä tapaamisia ja teemailtoja,

illanviettoja ja kokouksia,

teatteri- ja tutustumiskäyntejä,

liikuntatapahtumia

edistäen jäseniemme hyvinvointia ja terveyttä.

Korona-pandemian ajasta lähtien myös tapaamisia ja opastuksia verkossa.   Kerran kuukaudessa kokoontuu Digikahvila, jossa pidetään esityksiä digiasioista ja keskustellaan vapaamuotoisesti osallistujien haluamista aiheista.

Tervetuloa - Odotamme juuri Sinua!   Liity jäseneksi sivupalkin tai etusivun linkistä.